Antena 3 CNN: Un titan al audienței în timpul alegerilor americane
Într-o lume în care informația este la doar un click distanță, televiziunea încă joacă un rol crucial în modul în care ne formăm percepțiile și înțelegem evenimentele globale. În acest context, Antena 3 CNN a reușit să se impună ca lider de piață în România, în timpul alegerilor prezidențiale din SUA. Un maraton jurnalistic fără precedent în istoria presei din România a propulsat postul de televiziune în poziția de lideri de piață, confirmând că Antena 3 CNN este cel mai urmărit post de televiziune din România la evenimentele globale sau naționale.
Analiza audienței: dovezi clare ale succesului
Datele de audiență sunt clare și nu lasă loc de interpretări. În timpul nopții alegerilor americane, Antena 3 CNN a fost între primele trei posturi de televiziune din România, luând în calcul și posturile generaliste. În unele momente, a fost chiar cel mai urmărit canal de televiziune pe oricare dintre cele trei target-uri măsurate. Acestea includ publicul cu vârste cuprinse între 25 și 59 de ani, varianta premium a acestui target 25-59 ABC, dar și target-ul general 18 + urban, care adună toți adulții cu drept de vot din România și care trăiesc la oraș.
Un efort de echipă pentru a aduce cele mai recente informații
Acest succes nu a fost unul întâmplător, ci rezultatul unui efort de echipă și al unei strategii bine puse la punct. În timpul ediției moderate de Sabina Iosub și Mircea Badea, corespondenții Antena 3 CNN de la Washington, Casa Albă, sediul de campanie al Kamalei Harris și reședința lui Donald Trump, au oferit informații în timp real despre evoluția votului. În plus, publicul a apreciat interviurile în direct de la Washington realizate de Mihai Gâdea, informațiile date de Sergiu Cora de la Casa Albă, interviurile cu suporterii lui Trump și Kamalei Harris, realizate de Sabrina Preda și Ana Roman, și analizele la cald, în platoul de la București, în edițiile speciale realizate de Sabina Iosub, Mircea Badea, Andreea Sava și invitații lor.
Un public numeros și dedicat
Analizele de audiență arată că, între 23 și 02:00 dimineața, peste 600.000 de români au vizionat edițiile speciale dedicate alegerilor din Statele Unite, la Antena 3 CNN. Aceste cifre impresionante demonstrează nu doar interesul publicului pentru alegerile americane, ci și încrederea pe care o au în Antena 3 CNN ca sursă de informații de încredere și relevante.
Sursa: Antena 3