Diverse

Peste 600 persoane au cerut despăgubiri la TAROM.

Peste 600 persoane au cerut despagubiri la TAROM

Despăgubiri TAROM: Un labirint de cereri incomplete

Compania aeriană TAROM se confruntă cu o avalanșă de cereri de despăgubire, în urma zborurilor anulate din 8 iulie. Cu toate acestea, o proporție covârșitoare de 90% dintre aceste solicitări sunt incomplete, ceea ce ridică semne de întrebare cu privire la eficiența procesului de compensare.

Un proces de compensare defectuos?

Conform unui comunicat de presă emis de TAROM, compania a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire, dar majoritatea acestora nu conțin toate informațiile necesare pentru a iniția plățile. Acest fapt ridică întrebări cu privire la claritatea instrucțiunilor oferite de companie și la eficiența procesului de compensare.

Informațiile necesare pentru compensare

Compania a subliniat necesitatea de a transmite solicitările la adresa de email dedicată, împreună cu informații precum numele și prenumele pasagerului, numărul de zbor, copia biletelor de călătorie și codul rezervării. În plus, dacă este cazul, pasagerii trebuie să furnizeze dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport. De asemenea, pasagerii trebuie să aleagă modalitatea de compensare: bani sau voucher electronic.

Opțiuni de compensare: Bani sau voucher electronic

TAROM a explicat că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziționarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate de companie, în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă. În cazul în care pasagerii optează pentru compensarea în bani, este necesar să transmită datele bancare într-un format specific.

Un impact semnificativ asupra companiei

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a acuzat că anularea zborurilor a fost cauzată de o „grevă mascată” care va costa compania aproximativ 2 milioane de euro. În acest context, procesul de compensare a pasagerilor afectați devine și mai critic pentru imaginea și reputația companiei.

Concluzie

În timp ce TAROM își cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat și depune eforturi pentru a reduce impactul acestei situații, rămâne de văzut dacă aceste măsuri vor fi suficiente pentru a restabili încrederea pasagerilor și a atenua impactul financiar asupra companiei.

Sursa: Antena3